רוח נשית היא הרוח שלי
זו את שמבינה שאת חלק משבט גדול ועוצמתי של נשים שביחד
משנות את העולם. רוח נשית זו הרוח שנושבת בין כל הנשים שבעולם 
שמחוברות מעצם היותן. הרוח שקיימת ביננו היא רוח חזקה  של ברית,
של אהבה, נתינה ושיתוף פעולה. את חלק מהאהבה הזו. 
את חלק חשוב בשבט הנשי הזה. תני לרוח הזו לנשב ולכוון אותך.
הללויה.

 

רוח נשית היא הרוח שלי – מסר מההדרכה – תקשור

אישה יקרה
האוח הנשית בעולם שלכם היא אותה רוח שמנשבת ביניכן ומביאה לעולמכם את ההרגשה של הרכות, האהבה, הקשר העמוק לאצא אדמה. זו רוח מכילה, נוכחת, מיטיבה.

אותה רוח שיודעת את השלמות שבנוכחות של רוח נשית ורוח גברית כי השלמות נוצרת בחיבור הטוב והמיטיב בין השניים. הרוח הגברית משלימה את הרוח הנשית והרוח הנשית משלימה את הרוח הגברית וכשהן מנשבות בהרמוניה אז בעולם מתקיימת הרמוניה מושלמת. 

יחד עם זאת מודעים אנחנו שהרוח הנשית והנשיות עברו דיכוי וצמצום בעולם של שליטה גברית פטריאכלית ועל כן הרוח הנשית צריכה לנשוב בזמן הזה בהאצה על מנת להזיז, לפנות לה מקום ולהתחבר מחדש להרמוניה של רוח נשית ורוח גברית. (ההרמוניה מגיעה עם סמל הין והיאן) כי בסופו של עניין, הרוח הנשית זקוקה לרוח הגברית והרוח הגברית זקוקה לרוח הנשית.

זה עידן של שינויים והשתנויות של דיכוטומיות שמתפרקות ומתחדשות ויחד עם זאת הרוח הנשית מגיעה כאנרגיה של חכמה עתיקה, של חיבור עמוק לאמא אשמה, של ידע ריפוי וידע חיים ייחודי. אתן, נשות הארץ שחיות כבנות אנוש כאן ועכשיו מבינות שמשהו משתנה אך ההרמוניה עדיין לא הושגה. אתן הנשים ואת כאישה מבקשת מעצמך להתחבר למהות הנשיות שלך, מהות החכמה הנשית ומהות הרוח הנשית שלך שאותה את מתבקשת להביא איתך לכל מקום.

כשהאנרגיה של רוח נשית מגיעה זה אומר שאת בשלה לחיבור הזה שלך ושל הרוח הנשית שלך. למענך ולמען כל מי שסביבך. הללויה.

משימה מרוח נשית היא הרוח שלי 
כיתבי במחברת המודעות כותרת: רוח נשית היא הרוח שלי.
עכשיו כיתבי את מהות הרוח הנשית החופשיה שלך כפי שאת מבינה אותה. תני למחשבה להיות פתוחה וזורמת. כווני את עצמך להבין מתי ובאיזה מצבים את מרשה לעצמך להיות מחוברת לרוח הנשית שלך ומתי ובאיזה רגעים את נמנעת. שימי לב איזו איכות את מביאה כשאת מחוברת לרוח הנשית ואיזו איכות את מביאה כשאת לא. השאירי את המחברת פתוחה ובמהלך השבוע הוסיפי לכתיבה חוויות מהרוח הנשית שלך.

בהצלחה. תודה

מוזמנת להצטרף אלינו
הצטרפי אלינו, לקהילת בית למלאכה וריפוי,
קבלי הזמנות, עדכונים והשראה.

תודה על הרשמתך
השארת תגובה