חשופה ומוגנת 
זו את שמבינה שאת מוגנת. יצרת לעצמך חוסן נפשי, חוסן מנטלי ואת לא חוששת יותר להיות פשוט, את. 
זו את שמבינה שאין לך צורך יותר בשריון, אין לך צורך יותר 
במעטפות ובהסתרות. את לא חוששת יותר להיות פשוט, את. 
אחרי כל כך הרבה זמן שבהם שמרת על עצמך לא להיות חשופה 
את פותחת את חדרי הלב ומודיעה לך ולעולם. הנני כאן.
את כל כך מתגעגעת אל עצמך שכבר אין לך ברירה. 
את מנסה ומתנסה. מרשה לעצמך להחשף. להגיד "אי, זה כואב" 
בכל פעם את מנסה עוד שלב של חשיפה, פגיעות, אותנטיות. 
את לומדת לנהל את הרגישות הגבוהה שלך, מוסיפה המון חוש הומור 
ופוגשת אותך. את פוגשת אותך, יפה, מוארת, חכמה, אותנטית, שמחה. 
וגם כואבת ונפגעת. הכל בסדר. 

חשופה ומוגנת – מסר מההדרכה – תקשור

אישה יקרה.

חשופה ומוגנת מקדישה את בואה באהבה לכל בנות האנוש, הנשים הקשוחות, החזקות, שהחיים לימדו אותן להיזהר, להישמר. להיות עם לב פתוח אבל לא לחשוף. כי החשיפה מסכנת, מסוכנת.
מוקדש באהבה. אתן, אתן שיודעות שהקשיחות והחוזק שירתו אתכן מול כל אתגרי החיים אבל אתן גם יודעות שבהתפתחות שלכן, במסע שלכן אל נבכי התודעה שלכן יצרתן לכן חוסן נפשי, חוסן מנטלי ואתן לא מפחדות יותר פשוט, להיות. כי אתן כבר מוגנות.
אתן שפחדתן להיות חשופות, שבזבזתן הרבה אנרגיה כדי לשמור על עצמכן ועל השריון שלכן פותחות את הלב, את כל החדרים שלו ומודיעות לעולם: הנני כאן. בלי פחד, או חשש. מתמסרות באהבה, קולטות את האהבה שניתנת בנדיבות כה רבה.  

חשופה ומוגנת מגיעה כדי לנער אותך ממקומך ולהזכיר לך שאת יכולה וכדאי לך להיות חשופה, להסיר בושה, לנער הסתרה. ככל שתסכימי להיות חשופה ופשוטה תרגישי כמה את מוגנת.

כשאת מאפשרת לאנרגיית חשופה ומוגנת להיות, באופן שלא תמיד ברור לך את נוכחת איך שככל שאת מסכימה להיות חשופה, אותנטית, משילה הגנות, מתקלפת כמו בצל כך הנוכחות שלך בוטחת, יציבה ורכה. זה מצויין בשבילך, כאן ועכשיו. הללויה.

משימה מחשופה ומוגנת.
במחברת המודעות שלך את כותבת – אני חשופה ומוגנת.
במהלך הימים הקרובים את מתבוננת עלייך ומזהה בתוכך את המקומות שאת שומרת שאף אחד לא ידע עלייך. מקומות שבהם את חזקה (מדי) קשוחה (מדי) מקומות שאת מגינה עלייך מפני העולם ועוצרת את זרימת הנתינה והקבלה. (זרימה בצורת האינסוף) המקומות בהם את, כאשה חזקה פחדת לחשוף. פוחדת שהם יחלישו אותך.

רישמי במחברת לפחות עשרה "מקומות" או סיטואציות כאלה כאלה שאת אוחזת ומסתירה. ביחרי כחמישה מהם ושתפי אותם. שתפי חברה או בן \ בת זוג. שתפי במדיות החברתיות. שתפי והשילי ותני לתחושת ההקלה להיות בך.

תודה, הללויה.

מוזמנת להצטרף אלינו
הצטרפי אלינו, לקהילת בית למלאכה וריפוי,
קבלי הזמנות, עדכונים והשראה.

תודה על הרשמתך
השארת תגובה