מקבלת אותי כמו שאני
זו את שיודעת שבקצה של היום את יודעת שאת לא מושלמת. 
את שלמה, את כמו שאת וככה זה טוב. את מבינה, שהתפקיד הכי 
משמעותי שלך כאשה, כהשראה לאחיותייך היא הקבלה העצמית. 
מתוך הקבלה את עצמך את מקבלת את זולתך ובני משפחתך 
ומתוך הקבלה נובעת הסליחה וההסכמה כמעיין שופע.
מהות האהבה פוגשת אותך ומזכירה לך שאת ראויה וטובה, יפה, אהובה, 
נחשקת, עצובה, שמחה, אמא, בת, כל מה שאת ככה בדיוק זה הכי טוב. 
כשאת מקבלת אותך כמו שאת את יודעת, שאין עלייך ואין כמוך בעולם כולו. הללויה

 

מקבלת אותי כמו שאני – מסר מההדרכה – תקשור
מקבלת אותי כמו שאני היא אנרגיה של מהות, אנרגיה ראשונית שמכילה את כל האנרגיות כולן. אם תרצי, ברגע שאת מקבלת על עצמך את מקבלת אותי כמו שאני בכנות ולעומק את פותחת שער נפלא לחיים טובים. חיים טובים מאד.
מקבלת אותי כמו שאני היא מהות השמחה והאהבה שפוגשת אותנו ברגעים הטובים וברגעים הקשים ומזכירה לך שלשפוט ולבקר זו אפשרות רעה מאד, קשוחה ומיותרת ועדיף לך פשוט, לקבל אותך כמו שאת.

אנחנו כהדרכה גבוהה, כישויות אור מלווים אותך בכל הרגעים – הטובים והמתאגרים. אנחנו בעד השתנות וגם יודעים שזו יכולת אנושית מופלאה, יכולת ההשתנות. מקבלת אותי כמו שאני אינה מעודדת אותך להשאר במקומך היא מזכירה לך שבהיותך מקבלת אותך כמו שאת השינוי הוא עוצמתי, נוכח ומדוייק הרבה יותר.

על אף שאת כבת אנוש נוטה להאמין שרק קושי מביא השתנות ואנחנו אומרים לך שאין זה כך. ההשתנות מתרחשת תמיד, זה חוק טבע פשוט וברור.

מקבלת אותי כמו שאני משרה עלייך ומובילה אותך לתחושה של בטחון, אהבה עמוקה ושמחה גדולה של הלב. היא מקלה עלייך את הצעידה במסע החיים ומאפשרת לך לצמוח ולהגשים בהנאה, אהבה ושמחה.

מקבלת אותי כמו שאני מזכירה לך שאין כמוך ואין עלייך. הללויה.

 

משימה ממקבלת אותי כמו שאני

במחברת המודעות כיתבי. אני מקבלת אותי כמו שאני. כיתבי חוזה הבטחה בינך לבינך שאת מקבלת אותך כמו שאת. הבטיחי לעצמך את הזכות להיות בקבלה עמוקה לך ולחייך והזכירי לך שהקבלה אינה תלויה בדבר, היא פשוט שם. כמו שהטבע רגיל.

בהצלחה, הללויה.

מוזמנת להצטרף אלינו
הצטרפי אלינו, לקהילת בית למלאכה וריפוי,
קבלי הזמנות, עדכונים והשראה.

תודה על הרשמתך
השארת תגובה