שמחת הלב  זו השמחה שלי
זו את שלא מתפשרת יותר על שמחה לרגע, שמחה בחגים, 
שמחה בזמנים משתנים. את בוחרת בשמחה של הלב שלך, 
שמחת המהות שלך, השמחה שנוכחת בך וממלאת אותך 
באהבה והודיה בלתי נגמרים. את מפעילה את אנרגיית שמחת הלב 
סביבך ובתוכך ומפיצה אותה בעולם. את יודעת שכשאת פועלת
לטובתך את פועלת גם לטובת הסביבה שלך  ומבינה שככה 
בדיוק משנים את העולם. תודה

 

שמחת הלב זו השמחה שלי – מסר מההדרכה – תקשור

אישה יקרה
אנחנו שמחים להיות כאן ללוות אותך ברגע החגיגי הזה. הרגע בו את משסכימה לבחור, שוב, בשמחת הלב שלך. יודעים אנחנו שאם את כאן הרי את מרגישה קריאה לחיבור עמוק שלך אליך ושלך אלינו ושלך לשמחת הלב שלך. את יודעת כי אנחנו כאן, עבורך, כבר זמן רב מחכים. גם שמחת הלב שלך מלאה בסבלנות ויודעת שאת לא תוותרי עליה ולא תוותרי עלייך ותגיעי לפגוש אותה, את השמחה של הלב שלך.

ממך אנחנו מבקשים –  אל תתכחשי יותר לקשר שיש בינך, לשמחת הלב שלך. האנרגיה מבקשת לצמצם את הפער כדי לאפשר לך, נגישות פשוטה אל עצמך ולשמחת הלב שלך. 

דעי שככל שרוחש בחוץ וגועש, ככל שנראה שהגעת לזמן של ייאוש לזמן שאין בו תקווה שנראה שהכל מתפרק זה בדיוק הזמן להתקרב אליך להיות את כפי שהתכוונה הבריאה כפי שאת בחרת בבואך לגלגול הזה. מחוברת לשמחת הלב שלך.

שמחת הלב שלך היא מהות כל הטוב בעולמך. למעשה חיים טובים עבורך ובשבילך עוברים קודם כל דרך השמחה של הלב שלך. זהו שער אנרגטי משמעותי ויחיד בימנו. את לא צריכה לעשות הרבה, רק לבחור בשמחת הלב שלך. המפגש בינך לבין שמחת הלב שלך הוא רגע משמעותי של הכרה בזכות שלך הפשוטה והזמינה עבורך. 

מתרגשים אנחנו שאת זמינה להכיר את עצמך עוד קצת. זמינה להתחבר לשמחת הלב שלך ולהנות מחיים שמשתפרים ומתרחבים ממך ועבורך.  תראי ותיווכחי איך את כשת בוחרת בשמחת הלב את פורשת כנפיים ועפה במעוף רחב איתך, אלייך ולכל העולם כולו. מתרגשים שאת כאן, אוהבים אותך. ההדרכה של שמחת הלב.

הרגע בו את בוחרת בשמחת הלב שלך הוא רגע מתוק מדבש.
זה רגע שבו את יודעת שזהו, את הגעת. רגע מתוק של ניצחון הרוח, הכרת תודה והודיה. רגע כזה שבו את יודעת שהצלחת השגת את המטרה שלך כי השמחה שלך, היא השמחה של הלב שלך. כבר שנים את צועדת בדרך והנה, זה הצליח. התדר שלך הוא שמחת הלב ועכשיו כל שנותר הוא להמשיך, להיות שגרירה של שמחת הלב לסחוף אחרייך נשים, כמוך, שאת יודעת ומבינה שמהות השמחה תעשה להן טוב, תעצים אותן ותשנה להן את החיים. וככה בדיוק נפיץ שמחה, אור ואהבה בעולם!

הללויה ותודה על הרגע הזה.

משימה משמחת הלב זו השמחה שלי

במחברת רישמי: שמחת הלב זו השמחה שלי.

1. זהו זמן מצויין להתחיל להכיר את השמחה של הלב שלך. עירכי רשימה – אלו דברים שאותי משמחים. ופשוט כיתבי את הדברים שמוסיפים לך שמחה בחיים. שימי לב שמה שמשמח אותנו מגרה את שמחת הלב שלנו ומשאיר את האנרגיה רוטטת וכך גם אנחנו רוטטים את שמחת הלב שלנו.

ביחרי מהרישמה את הדברים שהם פשוטים ושמינים והוסיפי אותם ליומיומך. הדברים שהם פחות יומיומיים שבצי ביומן שיהיו זמינים עבורך להמשך.

2. קיבעי לך סימן בינך לבינך – חיוך, תנועה מסויימת שיזכירו לך "להדליק" את שמחת ליבך. כן, זו אנרגיה שצריכה לעיתים התנעה וזה בסדר. 

בהצלחה, תודה

מוזמנת להצטרף אלינו
הצטרפי אלינו, לקהילת בית למלאכה וריפוי,
קבלי הזמנות, עדכונים והשראה.

תודה על הרשמתך
השארת תגובה