אותנטית מחוברת למהות שלי
זו את שמחפשת אותך כל השנים ומבינה שרק את, כמו שאת, 
מחוברת לעומק מהותך זו את. אותנטית, מחוברת ונוכחת. אוהבת 
את עצמך כמו שאת. תודה על האומץ לחפש ולמצוא. 
ברוכה הבאה הביתה, אלייך.
המהות שלך היא את. זו הנשמה שלך מאז ולעולם.  יתכן שלוקח לך 
זמן למצוא אותה, יתכן שאת מכירה אותה כבר מילדות.
החיבור שלך למהות שלך יוצרת אצלך אותנטיות ושמחה גדולה.
המהות שלך היא מקור האושר שלך.
הללויה, תבורכי

 

 

אותנטית – מחוברת למהות שלי – מסר מההדרכה – תקשור

אשה יקרה

האמת שלך, האותנטיות שלך, מי שאת. לא כהתרסה או מרד נעורים, פשוט ככה. אני כמו שאני. כדי לגלות אותך את יוצאת למסע המרתק של חייך, עולה על ההר, יורדת בגיא ובין לבין חוקרת, מי ומה את.

בדרך את מגלה תגליות מעניינות, את מעמיקה ומבינה מי את. למה את. איך את. המפגש שלך עם עצמך תמיד מעניין ונושא בחובו מיסתורין וניואנסים עדינים. אותך.

זה ה מסע של חייך. זו הסיבה שהגעת גלגול הזה. להכיר ולפגוש אותך. ברגע מסויים, נמאס לך לנסות להיות מישהי אחרת את שומטת את הכל ויוצאת למסע שלך אלייך, לגלות אותך במהותך. את מחפשת ומוצאת תשובות מרתקות בדרך. מן הסתם את יודעת את רוב הדברים אבל כנראה שכשלא בדקת את מהותך לא הבנת מה הדברים אומרים ועכשיו, כשאת אותנטית מחוברת לעצמך את מבינה. 

עולם שלם מתגלה לפנייך במסע שלך אל עצמך. עולם מאתגר לעיתים אבל מיטיב ומשמח. הכי חשוב שבסופו של דבר מרגישה טוב עם עצמך. החיבור שלך אלייך מאפשר לך להיות בחופש, אותו חופש אותו חיפשת מהרגע שהגעת לכאן. 

זו הדרך הטובה ביותר לחיות. כמובן שבכל שלב בחיים את משתנה והחיבור משתנה ולכן אין סוף למסע הזה של להיות אותנטים, מחבורת למהות שלך. את לא צריכה להסתתר יותר מאוחרי שום דבר. כי את, זו את ותודה לך על כך!

 

משימות מאותנטית מחבורת למהות שלי

פיתחי את "מחברת המודעות" שלך וכיתבי – אותנטית מחוברת למהות שלי. עכשיו כיתבי אגרת סליחה לעצמך על הזמן שלא היית אותנטית. את יכולה לבחור נושא ספציפי בו התרחקת מעצמך או באופן כללי. הרגישי את הסליחה היא תעזור לך להמשיך הלא בחיים.

מוזמנת להצטרף אלינו
הצטרפי אלינו, לקהילת בית למלאכה וריפוי,
קבלי הזמנות, עדכונים והשראה.

תודה על הרשמתך