מתבוננת אני רואה אותי
זו את שסוף סוף רואה אותך. שנים סיפרת לעצמך ועשית כאילו את מתבוננת בך אבל לרוב דילגת עלייך. עכשיו הגעת לרגע שאת באמת מתבוננת ורואה אותך. מתבוננת היא את שרואה בעיני התבונה שלה, התבונה של הלב. את רואה אותך בעין טובה, עם חמלה ואהבה. שומטת את ההרגלים של הביקורת והשיפוטיות ומתבוננת עלייך כפי שאת רוצה שיראו אותך – בקבלה ואהבה. מתבוננת אני רואה אותי מגיעה אלייך כשאת בשלה לראות אותך במיטבך, בשלמותך, בנהדרת שאת. תפקחי עיניים לרווחה ותתבונני בך – פנימה והחוצה. תתרגשי ממה שאת רואה. הללויה!

 

 

מתבוננת אני רואה אותי – מסר מההדרכה – תקשור
אישה יקרה. כמה שמחים אנחנו לראות שאת סוף סוף מתפנה, משקיטה את כל הרעש מסביב ומסכימה להתבונן ורלאות אותך. בעיניים טובות, פקוחות לרווחה את מזהה אותך. את החלקים הטובים שבך. רואה אותך בעיניים טובות, מלטפות, חומלות רואה אותך ושמחה עם מה שאת רואה.

הגעת לרגע הזה בו את מרשה לעצמך להתבונן בעיני התבונה שלך ולראות. אותך במלואך. את השלמות שאת. מפסיקה לקטרג, לבקר, לבטל, מסכימה לחמול, להעצים, להודות. זה רגע מכונן שמשנה את כל סיפור חייך הרגע הזה בו את מתבוננת ורואה אותך. זה רגע חשוב של נוכחות גבוהה של חיבור לאלוהי שבך. זו הסכמה לשמוט את הביקורת והמילים הקשות. הרגע הזה בו את מבינה שכל כך רצית שיראו אותך ושכחת לראות את עצמך. 

כשאת מתבוננת ורואה אותך העיניים של הלב, העיניים של תבונת שלך רואות, אותך. במלואך. כמו שאת. את מסכימה סוף סוף לראות את הטוב שבך, את הטוב שאת. אז, כמטה קסם את רואה את העולם כולו בעיניים טובות והחיים נראים והופכים להיות קלים ופשוטים.

ככה בדיוק מתחולל שינוי, בהסכמה להזיז את זווית הראיה. מתבוננת אני רואה אותי מגיעה אלייך כאנרגיה מחוללת שינוי ועוצמה שנוכחת בך. כשאת מסכימה להשתמש בה חייך הופכים לחיים מלאי זרימה ואהבה. כי כשהעין היא טובה, הטוב גדל. 

אישה יקרה. זה הזמן להפסיק לוותר לך ועליך ולהתבוננן בך, לראות אותך ולאהוב אותך. תברוכי. הללויה

 

משימות ממתבוננת אני רואה אותך
במחברת המודעות שלך רישמי: מתבוננת, אני רואה אותי.
קחי 3-4 נשימות עמוקות, שאיפה מהפה, נשיפה מהאף.
עיצמי את העיניים וראי אותך. חיצנית ופנימית. כתבי מה את רואה.
תקראי בקול רם והכי טוב שתפי מישהו נוסף במה שראית. את מוזמנת לחזור על התרגיל במהלך השבוע הקרוב.
כמה את יפה! הללויה.

מוזמנת להצטרף אלינו
הצטרפי אלינו, לקהילת בית למלאכה וריפוי,
קבלי הזמנות, עדכונים והשראה.

תודה על הרשמתך