פשוטה קרובה אל עצמי
זו את, שיודעת שכשאת במלוא עוצמתך את פשוטה. פשוטה לעצמך 
ופשוטה לאחרים סביבך. ללא מסובכות, ללא קשיים, בפשטותך הזוהרת. 
את כבר מכירה את עצמך, יודעת מי את. ללא מניירות, בלי מאמץ מיותר. 
רק את ואת, בתוך מסלולים מהירים, קרובה אל מי שאת בעצמך, 
אל מי שאת רוצה להיות. הפשטות שלך היא את – רק את. 
בלי התניות, בלי סימנים חיצוניים. זו את, בפשטותך הנהדרת. 
כמה נעים כאן עכשיו.
חכמת הלב שלך מביאה אותך לפשטותך.

 

 

פשוטה קרובה אל עצמי – מסר מההדרכה – תקשור
אישה יקרה.
למילה פשטות יש אולי אסוציאציה פשוטה אבל אנחנו כאן כדי להפריך. כי הפשטות שלך, זה הגעגוע הכי רלוונטי שלך. את רוצה להיות פשוטה כי בפשטות שלך יש לך את כל התשובות את לא תמיד יודעת איך. כמו שאומרת פשוטה קרובה אל עצמי – בפשטות שלך נמצאת הקרבה שלך אלייך.

כל אחת מכן והפשטות שלה. זה לגמרי סובייקטיבי. נטול צבע גוון או הון. הפשטות יודעת להיות בכל סגנונות החיים כי בעצם, זה מצב מנטאלי. זו הווייה. זו היכולת שלכן כבת אנוש לראות אותך. בדיוק כמו שאת. זה הצחוק המתגלגל, הבכי, הכאב, החכמה. זו את. 

כשאת חיה דרך חכמת הלב שלך, את בפשטותך. תהליך של הפשטה הוא תהליך של ניקוי. דרך שתי נקודות עובר רק קו אחד. אחרי שסיבכנו את הכל את מבקשת לחזור, להיות פשוטה. לפשטות אין צבע ואין ריח. אין לה חומרי גלם, והיא לא שווה לכולם. מה שפשוט לי מסובך לזולתי וההפך. 

בעידן השפע להיות פשוטה נעשה נורא מסובך.  התחכום המורכב הוא נורא אופנתי. יחד עם זאת, כשאת פשוטה, את קרובה אל עצמך ובתוך הקרבה הזו יש תשובה לשאלות, ריפוי ושמחה.

את ההשראה הגדולהלמהות הפשטות, תפגשי בטבע הפתוח. הטבע מאפשר לך, קודם כל, לפני הכל פשוט להיות ובטבע את לומדת ומקבלת השראה לפשטות הדברים. בטבע את לומדת שיש יד מכוונת, אנרגיה קיומית שמאפשרת את כל ההתרחשות הזו. 

אשה יקרה. פשוטה קרובה אל עצמי מבקשת ממך לבחון את כל מה שמורכב ולהבין  שפשטות עבורך – היא כל מה שלא מורכב. וכל מה שמורכב – תְּפַשְּׁטִי. כן, זה אפשרי. 
תהליך של הפשטה הוא תהליך הסרת המורכבות והסיבוך.

פשוטה קרובה אל עצמי היא אנרגיה שמגיעה אלייך כשאת מבקשת רגע קירבה, כשיש בך געגוע אלייך. היא מגיעה כדי להזכיר לך, לעורר אותך להתגעגע ולחפש את הפשטות שלך.

 

משימות מפשוטה קרובה אל עצמי
במחברת המודעות שלך רישמי: אני פשוטה, קרובה אל עצמי.

בואי נזהה היום מה היא פשוטת עבורך. איך תזהי? ככל שהגוף שלך מגיב בנינוחות ובשקט אל מצבים, הוא רגוע ופשוט. ככל שהגוף שלך מגיב בכיוון ומתח – כנראה שמשהו כאן מסובך.

כיתבי רשימה של דברים ופעולות בחייך. למשל:

אני ואמא שלי

אני והילדים שלי

חופשת הקיץ שלי

אני בעבודה 

אני עם חברות

תני בהם סימנים. כיתבי מורכב \ פשוט. ממש תרגישי את התגובה שלך. אם את רוצה להמשיך ולהעמיק ( תמיד מומלץ) במה שיוצא לך מסובך – תנסי לזהות מה מסובך ובמה שיוצא לך פשוט – תזהי מה פשוט לך. התוצאות שיוצאות לך הן חומר גם מעולה לעבודת התפתחות אישית. בהצלחה.

 

 

מוזמנת להצטרף אלינו
הצטרפי אלינו, לקהילת בית למלאכה וריפוי,
קבלי הזמנות, עדכונים והשראה.

תודה על הרשמתך
השארת תגובה